četvrtak, 23. studenoga 2017.

#mynails4charity - essence Snowflakes Manicure


*****
Iako ne volim snijeg i hladnoću i iako zima još nije službeno započela, danas na noktima nosim pahuljice!

Zašto?

Essence je pokrenuo jednu divnu humanitarnu akciju te će za svaki post na Instagramu s noktima s motivom snježnih pahuljica i hastagom #mynails4charity, darovati 5 € u dobrotvorne svrhe organizaciji Off Road Kids Stiftung.

S obzirom da volim kad mogu i sama dati svoj doprinos raznim humanitarnim akcijama (većinom je to trčeći humanitarne utrke), odlučila sam se priključiti i ovoj jer ipak sam ja, između ostalog, nail blogerica.

Iskreno se nadam da ćete i vi svi s Instagram profilom podržati ovu kampanju.
I molim vas bez izgovora, jer ovdje nije bitno umijeće, tehnika, urednost... Bitno je sudjelovati da se prikupi što više novčanih sredstava za organizaciju Off Road Kids Stiftung. :)
U obzir dolazi sve - crtanje, pečatiranje, točkanje, naljepnice... ideja i tehnika je bezbroj, tako da dajte mašti na volju!




Evo što sam sve koristila:

essence the gel base coat
essence the gel nail polish - 78 royal blue
essence The Little X-MAS Factory - 02 let's take an elfie
essence nail art shake me i'm pretty - 25 let stars rain down on me!
essence BTGN top sealer

*Crvenom su bojom označeni linkovi koji vode do korištenih proizvoda!




Postupak je vjerujem svima i više nego jasan :)









I to je to :)

Nadam se da vam se manikura sviđa, a nadam se i da sam barem jednu od vas potaknula i inspirirala da se priključi ovoj essence humanitarnoj akciji!

"But as long as you love me so,
Let it snow, let it snow, let it snow..."

*****

1 komentar:

  1. I like very much essence nail polishes and I love more what you have done with them, gorgeous looking nail art!

    OdgovoriIzbriši