četvrtak, 5. listopada 2017.

Cupcakes Manicure



Jučer sam se dugo premišljala što nalakirati na nokte...

Te bi nešto tamno, te bi nešto ljubičasto, pa bi možda ipak neku klasiku, a možda nešto veselo i šareno, pa sam razmišljala da ipak pokažem swatcheve lakova iz essecne TE I Want Candy kolekcije, hmmm a možda ipak holo manikura s novim Golden Rose lakovima, ili ipak nešto drugo, treće...
Enivey, na kraju sam završila kopajući po Alexu i po stoti si put govoreći da pod hitno moram presložiti ladice jer se u njima više ne mogu snaći, kad mi je odjednom oko zapelo za hrpicu naljepnica s Born Pretty Storea koje još ni jednom nisam upotrijebila.

OK imam naljepnice, što sad s njima?!? Kopam ja opet uzduž i poprijeko, kad mi sine da bi umjesto swatcheva lakova iz essecne TE I Want Candy kolekcije te lakove mogla upotrijebiti u manikuri.

I tako je nastala manikura koju upravo gledate :)




Moram priznati da sam neko vrijeme mislila da ću napraviti swatcheve lakova iz kolekcije, ali boje su toliko obične da to nema smisla.
Lakovi su inače posebni zbog svog mirisa, a njega vam preko fotografije ne mogu dočarati ni uz svu dobru volju.
A bome mi je i riječima teško mirise opisati.
Reći ću samo da krasno mirišu - slatkasto, bombonasto. Istina je da ne mogu miris skroz povezati s nečim konkretnim, ali mirišu slatko iako se negdje u pozadini ipak pojavljuje onaj klasičan miris laka za nokte.
U biti lažem, mintasti lak mogu povezati s mirisom Aveo Melone odstranjivača laka za nokte! :D




Evo što sam sve koristila:

essence the gel nail polish 33 wild white ways
essence I Want Candy 01 i want peach!
essence I Want Candy 01 i want strawberry!
essence I Want Candy 02 i want waer melon!
essence better than gel nails top sealer

Nakon kratkog premišljanja, naljepnice sam ipak odlučila lijepiti na neutralnu pozadinu kako bi što više došle do izražaja.
Dakle, nalakirala sam sloj bijelog laka i na njega i want peach! nadlak.
Ostalo vam je i više nego jasno ;)

Kad sam već bila gotova, odlučila sam dodati i bijele biserne ukrasne kamenčiće jer mi se činilo da će na ovu manikuru doći kao šlag na tortu.











I to je to :)


Možda manikura nije primjerena mojim godinama, ali baš me briga jer mi se sviđa.
Ionako će na noktima biti 2-3 dana, a onda ću smisliti nešto novo...

Nadam se da vam se sviđa!


Broj komentara: 8: