utorak, 27. prosinca 2016.

AVON Perfect Reds - Ruby Slipper



Tradicionalno svake godine za Božić(ne blagdane) na noktima nosim legendarni China Glaze Ruby Pumps.
Obožavam taj lak, toliko da sam prije nekoliko tjedana naručila i novu back up bočicu.

No... ove sam godine u zadnji tren odlučila na nokte nalakirati jedan drugi Rubyć - AVON Ruby Slipper iz nove Perfect Reds linije.




AVON Perfect Reds linija lakova se sastoji od 7 nijansi počevši od crvenkasto narančaste do zagasite bordo boje popularno zvane "trula višnja".

Lakovi dolaze u količini od 10 ml, a cijena im je 48 kuna, iako se često nađu na akciji po 25-30 kuna.




Ruby Slipper sam moram priznati zavoljela od prve, što zbog boje što zbog imena (najmlađa nećakinja mi se zove Rubi <3).

Ovo je jedina glitterasta nijansa od spomenutih sedam. preostalih šest su klasični lakovi kremastog finiša.

Lak je pomalo jelly i srednje je pigmentiran, no za potpuno su mi prekrivanje ipak bila dovoljna dva sloja.
S obzirom da sadrži šljokice nadlak je i više nego poželjan, dapače rekla bih potreban, tako da sam ja na njega stavila i sloj Avon Gel Shine Top Coata.

Ako me pratite neko duže vrijeme onda znate da nisam baš fan crvenih lakova, a ukoliko ih i nosim nosim one toplijeg tona, no usprkos hladnijem tonu ovaj mi se na noktima svidio na prvu i moram priznati da se odlično uklopio uz moj bor i božićni outfit.

Danas ga nosim treći dan i još uvijek je netaknut.













I to je to, nadam se da vam se sviđa! :)

Koji ste vi lak nosile ovih blagdana na svojim noktićima???


1 komentar:

  1. Prekrasan je. Taj unutarnji sjaj koji mu daju šljokice je nešto zbilja posebno.

    OdgovoriIzbriši