ponedjeljak, 21. ožujka 2016.

Nail Polishes for Spring 2016



Jučer je u 5:31 i kalendarski počelo proljeće.

Znate da na početku svakog godišnjeg doba izaberem deset lakova koje vam želim pokazati tokom tog godišnjeg doba, tako da ni sad nisam željela prekidati tu tradiciju.


Moram priznati da ovaj put nisam previše birala, a ni dvojila oko izbora.

Odlučila sam vam pokazati većinu novih lakova u kolekciji.

Jedino sam se trudila da boje budu vesele te da pokrijem što veći spektar boja, baš u skladu s proljećem.






Pa krenimo redom...




Za početak tu su lakovi krem finisha.

Sad kad ih gledam na hrpici mislim si da sam ih izabrala malo previše, ali kako mi se sve boje sviđaju i svi su mi dragi na svoj način, odlučila sam ne mijenjati odluku.

Za početak tu je divan KIKO 317 Dark Antique Pink kojeg sam si naručila krajem siječnja kad je KIKO imao veliko sezonsko sniženje, dok mi je narudžbu preuzela i donijela draga Marija kako ne bih morala plaćati shipping.
Inače ovaj je KIKO dupe za Essie Angoru Cardi koja mi je već dugo na wish listi, ali mi je ipak malo preskupa.

Tu se našao i ovaj divan AURA Amazingly Resistant lak u nijansi 428 Mystical Pink kojeg sam dobila u božićnom paketiću od drage Vedrane s bloga Cajkine kandže i sve njihove boje.
S obzirom da je Aura nedavno ušla na hrvatsko tržište, vjerujem da će vas zanimati i moje mišljenje o njihovim lakovima.
A ako ne mišljenje, onda barem fotke ;)

Zatim je tu i jedan Misslyn lak u nijansi 142 Harmony kojeg sam dobila od Irene, nekima poznatije kao Irena Bee s bloga N@ilbox.

Da malo razbijem (za mene) predvidiv spektar boja, u odabranu sam desetorku stavila i ovaj wet n wild lak u nijansi Need a Refresh-Mint, koji sam dobila na recenziju od wet n wild tima.
Boja je divna tirkizna, tako da će se odlično uklopiti u cijelu proljetnu priču.

I za kraj ovog 'kremastog' niza, tu je divan Golden Rose lak u nijansi 21, za kojeg se iskreno nadam da ću ga uspjeti realno pofotkati jer na većini fotografija ispada crveni dok je u biti nešto između crvene i boje lubenice.





U istu skupinu sam stavila ova dva divna lakića.

Prvi je Maybelline Colorama lak u nijansi 140.
Ovo je nešto stariji lak u mojoj kolekciji kojeg sam nosila već jednom (a možda čak i dva puta), ali vidim da vam ga nikad nisam pokazala, pa reko da ispravim tu pogrešku.
Inače znate i same da ne volim lakove sedefastog finisha, međutim ovom sve praštam jer je divne fuksaste boje :D

Zatim je tu i vrlo zanimljiv hollo lak koji sam dobila na recenziju s Born Pretty Store web shopa.
Kako je ovo moj prvi BPS hollo lak, jako se veselim lakiranju i fotografijama za koje uopće ne sumnjam da će biti i više nego efektne :)





Zatim su tu dva šljokičasta laka.

Za početak tu je ova divna ZOYA Aurora koju mi je s wish liste 'skinula' draga Vedrana, od čega joj od srca zahvaljujem.
Zoyica će svakako čekati sunčanije dane, jer nema smisla ovu divotu nositi kad je, kao danas, oblačno pa njena raskoš neće doći do izražaja.

Tu sam uvrstila i ovaj Juliana Nails lak iz kolekcije Las Vegas, kojeg sam nedavno dobila u paketiću od Juliana Nails tima, a koji je većini vas, ali i meni zapeo za oko zbog ovih divnih šljokica.
Naravno, i ovaj lak čeka ljepše vrijeme...





I za kraj tu je divan Illamasqua lak naziva Speckle kojeg mi je kao uranjeni rođendanski poklon poslala draga Žana s nail crazy bloga.

Nisam bila sigurna bih li ga svrstala u šljokičastu skupinu s obzirom da je lak kremaste teksture s šljokicama, no na kraju sam odlučila da ova divotica zaslužuje ući u svoju 'posebnu' skupinu :)

Nekako imam osjećaj da ću vam njega pokazati prvog, ali ništa ne obećajem...



 




I to je to :)

Kako vam se sviđa moja proljetna desetorka?
Koji biste lak željele da vam pokažem među prvima?
Koji lakove vi planirate nositi ovog proljeća?


Hvala Vam na čitanju :*

Broj komentara: 9:

  1. Oduševio me WNW i jedva čekam swatcheve da imam opravdanje da ga kupim :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah ova Zoya Aurora....srce mi je odmah zatreperilo.
    Ja ga nigdje nisam mogla naći ni u Italiji ni u Sloveniji 😡

    OdgovoriIzbriši
  3. Ah ova Zoya Aurora....srce mi je odmah zatreperilo.
    Ja ga nigdje nisam mogla naći ni u Italiji ni u Sloveniji 😡

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja glasam za mintasti :) mada je meni vise tirkizni, ili Colorama. Oni su mi najlepsi u ovoj grupi.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ilamasqua,Misslyn, Wet'n Wild i Aura su moji favoriti, ovim redom, ali najvise od svih mi se dopada Ilamasqua

    OdgovoriIzbriši
  6. Jedva čekam da nam prikažeš BPS holić. Oni jesu mali, ali su vema dobri.

    OdgovoriIzbriši
  7. samo ti kreni po redu, niti ne sumnjam da će svi odreda na tvojim fotkama odlično izgledati :D

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja jedva cekam kiko lak :D Nijansa je odlicna, pravo "moja" :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan izbor, većina nijansi je po mom ukusu. Jdva čekam slike. :)

    OdgovoriIzbriši