utorak, 17. studenoga 2015.

Manicure for World Prematurity Day - Manikura za sve naše Palčiće



Danas je Međunarodni dan svjesnosti o prijevremenom rođenju iliti dan posvećen našim malim Palčićima :)

"Svake godine u Hrvatskoj se prije vremena rađa oko 2.000 mališana, odnosno svako deseto dijete. Riječ je o djeci koja se rode između 26. i 37. tjedna trudnoće, a kojima je potrebna intenzivna liječnička skrb kako bi preživjeli i izbjegli zdravstvene probleme u budućnosti. Upravo njima je posvećen današnji dan koji se obilježava kao Međunarodni dan svjesnosti o prijevremenom rođenju."

S obzirom na moj nadimak, naprosto sam se i ja morala uključiti u ovu akciju.


I ja sam prijevremeno rođena, te sam svoje prve dane i mjesece provela u bolnici u inkubatoru...
No, moram reći da moj nadimak ipak nije proizašao iz toga, već je malo osobnije prirode.

Kako bilo da bilo, ajmo mi na manikuru...

Za podlogu sam odlučila koristiti jedan od dražih mi lakova (skoro pa svih vremena) NUBAR Hyacinth Sparkle!
Neki dan sam preslagivala Helmer s lakovima i sjetila se svoje kolekcije dragih mi Nubar lakova.
Naime skupila sam skoro cijelu Nubar Sparkles kolekciju hrapavaca, još i prije nego sam počela pisati blog, ali su s obzirom na konstantan priljev novih bočica, pomalo pali u zaborav.

Tako da sam odlučila s vremena na vrijeme izvuči neki 'stari' lak i ponovno vam ga pokazati.






A evo i što sam sve koristila za manikuru:

NUBAR Hyacinth Sparkle
AVON Gel Finish Purplicious
Točkalica
Kist za nail art









I to je to :)




Pozivam i Vas da danas obučete nešto LJUBIČASTO u čast naših najmanjih heroja PALČIĆA i na taj im način pokažete da i oni imaju svoj veliki dan - Međunarodni dan svjesnosti o prijevremenom rođenju!

Obojimo Hrvatsku u ljubičasto za PALČIĆE - jer oni to zaslužuju!
Nosi ljubičasto i podigni palac za Palčiće :D


Hvala Vam na čitanju :*

Mala Palčica



Broj komentara: 7:

  1. Je l' se računaju ljubičasti nokti? :D
    Nubar je predivan. <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Palčići ♥ ♥ ♥
    Divna manikura u njihovu čast ♥

    OdgovoriIzbriši
  3. Bas je sladak manikir. <3
    I ja sam isto rodjena u sedmom mesecu i neko vreme sam provela u inkubatoru. Bila sam bas sicusna a sad covek nikad ne bi rekao. :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Manikir je kod tebe standardno dobar, ali bravo za podrsku "palcicima", jer je zasluzuju. Veci deo svog zivota sam posvetila radu sa njima, i mogu da kazem da su veliki borci, nezavisno od toga kolko su maleni.

    OdgovoriIzbriši