nedjelja, 1. studenoga 2015.

Matching Manicures Sunday - Studs Manicure



Danas u sklopu MMS zadatka na noktima nosimo razno razne dodatke poput perlica, kamenčića, metalnih nitni, caviar zrnaca...

Moram priznati da nisam imala ideju što raditi, pa sam inspiraciju pronašla na Pinterestu.

Odlučila sam koristiti jedan od lakova koje sam odabrala za jesenske favorite - AVON Gel Finish u nijansi Wine and Dine Me.
S obzirom da sam već radila swatch ovog laka (klik ako vas zanima), nije imalo smisla da vam ga još jednom predstavljam, pa sam ga odlučila iskoristiti kao podlogu za današnju manikuru.





Evo što sam sve koristila:

Essence BTGN Top Sealer
Ukrasni kamenčići
Caviar zrnca
Voštana olovka za uzimanje ukrasa













I to je to :)

Moram priznati da sam baš zadovoljna kako je sve zajedno ispalo!

Također vas pozivam da popratite i manikure ostalih kolegica blogerica.
(Linkovi na dnu posta)


Kako Vam se sviđa???
Volite li ovakve dodatke na noktima?


Hvala Vam na čitanju i ugodan vam ostatak dana :*


Mala Palčica


Broj komentara: 20:

  1. Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Jasno mi je da ne padaš na dupe od oduševljena :P

      Izbriši
  2. Manikura je predivna! :) Također imam tu nijansu laka, ali čekam da se nokti oporave jer su u lošem stanju :(((

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Trenutno je to prijelazno razdoblje kad i moji nokti malo podivljaju i oslabe...

      Izbriši
  3. ženstveno, elegantno. boja je prava jesenska i još uz to si slagala kaviar perlice, svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      No ove caviar perlice nisu nešto komplicirane za slaganje :)

      Izbriši
  4. Super je. :) Mora da su se namucila sa postavljanjem perlica.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Ali iskreno, uopće se nisam namučila, perlice sam stavljala uz pomoć točkalice tako da je išlo brzo :D

      Izbriši
  5. Prelepa nijansa, bordoo mi dodje omiljena boja na jesen..Odlicni detalji i sve je tako precizno i prelepo odradjeno da sam ostala bez teksta :) <3

    OdgovoriIzbriši
  6. Lepo ukombinovano i elegantno. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Perfektno, stvarno svaka čast, dokaz zašto najviše volim minimalističke manikire, najbolje se fotografišu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Ma uz dobro dnevno osvjetljenje lako je sve fotografirati :)

      Izbriši
  8. Nemam rijeci! Zenstveno,jednostavno i jedinstveno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      No, jedinstveno ipak nije, s obzirom da sam nešto slično vidjela na Pinterestu...

      Izbriši
  9. Veoma elegantno i "classy". rado bih ga nosila kad bi imala duze nokte

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa gle, ni ja nemam pretjerano duge nokte :)
      Samo tako izgledaju na macro fotografijama :)

      Izbriši