utorak, 26. siječnja 2016.

AVON Magic Effects Liquid Sequin Dazzle



Na redu je drugi u nizu od zimskih favorita.

Danas sam vam odlučila pokazati jedan preeekrasan šljokičasti lak iz AVON Magic Effects Liquid Sequin kolekcije, a riječ je o nijansi Dazzle.





Naime, u prosincu je AVON lansirao četiri nova laka iz Magic Effects linije, no ovaj put riječ je liniji šljokičastih lakova naziva Liquid Sequin.

Kao što sam rekla, nova linija se sastoji od četiri laka sljedećih naziva:
Glitterati
Glimmer
Sequin
Dazzle

Što kažu iz Avona:
"Zablistaj uz originalnu manikuru sa šljokicama.
Ovaj lak možeš nositi samostalno ili kao završni sloj."

Lakovi dolaze u količini od 10 ml, a puna cijena im je 48 kuna, s time da ih često možete naći na akciji po povoljnijoj cijeni.




Iskreno, sviđaju mi se sva četiri laka iz linije, no zbog divne tople boje sam u zimske ipak odlučila uvrstiti Dazzle.

Riječ je o prilično gustom šljokičastom laku, iz kojeg šljokice nećete morati pecati.
Baza mu je nešto između tamno plave i ljubičaste boje s bezbroj sitnih okruglih šljokica u brončanoj boji te bezbroj većih šesterokutnih šljokica u boji fuksije.
Spoj tih šljokica daje uistinu poseban efekt na noktima.

Četkica mu je istovjetna svim Avon lakovima, srednje duga, gusta i ravno rezana.




Inače potpuno prekrivanje na goli nokat možete dobiti s tri ravnomjerna sloja, no ja sam se zbog ove plavkasto ljubičaste baze odlučila prvo staviti jedan sloj Avon Gel Finish laka u nijansi Presto Plum.
Na taj sam se korak odlučila iz 'stare' bojazni da mi lak ne oboja nokte u plavo.

Dakle, na noktima imam jedan sloj Presto Plum laka, dva sloja Liquid Sequin laka u nijansi Dazzle, te izdašan sloj Essence BTGN nadlaka.












I to je to :)


Kako vam se sviđa ovaj ljepotan?
Jeste li već isprobale koji od Avon Liquid Sequin lakova?


Hvala Vam na čitanju!


Broj komentara: 5:

  1. Odlicno je zaista :D
    Novi post na http://beautyrebel09.blogspot.ba/2016/01/avon-glow-bronzer-perle-cetkica.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Ovo je jedan od najljepših lakova za nokte ikad! slike su savršene! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Prilično je zanimljiv. Nisam sigurna da li mi se sviđa, ali me intrigira.

    OdgovoriIzbriši
  4. predobra kombinacija, sviđa mi se :D

    OdgovoriIzbriši