srijeda, 23. rujna 2015.

Nail Polishes for Fall 2015.



10:20 - upravo nam je i astronomski započela jesen!!!

Moram priznati da mi je jesen najdraže godišnje doba, pod uvjetom da je suha! :)
Obožavam jesenski kolorit, miris kestena, izdužene sjene, šuštanje lišća, šapat kiše kad sam ušuškana pod dekicom s vrućim čajem ili kakaom te dobrom knjigom u ruci...

Kao i na početku svakog godišnjeg doba, odlučila sam izabrati deset lakova koje ću vam predstaviti ove jeseni.


Izbor mi, kao i uvijek, nije bio lak i moram priznati da sam nekoliko puta mijenjala postavu, no onda sam odlučila uzeti fotoaparat u ruke, ovjekovječiti zadnju izabranu postavu i skratiti si muke.

Na kraju je ispalo da sam u nekom čudnom neutralno - ljubičastom moodu...

Pa krenimo redom, od najsvjetlijih tonova prema tamnijim...




Za početak, tu je krasan Golden Rose Rich Color u nijansi 120.
Riječ je o nekoj neutralnoj nijansi hladnog tona, koja blago vuče na sivo ljubičasti ton.

Lomila sam se između dvije (slične) nijanse I Heart Makeup Nail Geek lakova, no odabir je pao na nijansu 23 Suave.
Moram priznati da mi se baš sviđa kako ovaj nudač odlično paše uz moj ten.

Vjerujem da ste očekivale da u postavu ubacim i ovo sezonske novitete iz Catrice asortimana, tako da se među favoritima našla i nijansa 99 Sweet Macaron Sin.




Tu je naravno i novitet iz Essence asortimana.
Malo za promjenu soft matt finiša, a riječ je o krasnoj nijansi 47 va-va-voom.




Jesensku skalu boja nastavljam s jednim flormar lakom u nijansi 320 Rose Taboo.
Moram priznati da mi je ta boja ovogodišnje otkriće. Nešto što sama nikad ne bih izabrala u mnoštvu šarenih bočica, no opet boja koja odlično pristaje uz moj ten.

Ovogodišnja jesen nikako ne bi mogla proći bez krasnog essie laka naziva bahama mama.
Taj je lak skoro završio u prošlogodišnjoj jesenskoj postavi, no onda sam ga ipak maknula, pa sad ispravljam prošlogodišnji propust.

Dugooo sam se premišljala među mnoštvom tamno crvenih lakova (a imam ih barem desetak!), no konačnu je 'pobjedu' odnio Avon Gel Finish lak u nijansi Wine And Dine Me.




Kakva bi to jesen bila bez barem jednog hollo laka?!?

Moram priznati da sam se premišljala između četiri različite a opet slične nijanse, no u postavi su se našli China Glaze Holographic lak naziva When Stars Collide, koji sam dobila za b-day od drage Žane s Nail crazy bloga.

Još jedan rođendanski poklon, od mene same, je i Glam Polish preeekrasnog naziva Fires of Mordor!




I za kraj, tu je krasan Misslyn lak, Satin Metal finisha u nijansi edgy.
Ovog sam ljepotana osvojila na darivanju kod drage Vedrane s bloga  Cajkine kandže i sve njihove boje.




I to je to :)

Iskreno bilo bi mi punooo lakše da sam birala 15-20 lakova, ali znam da vam ih u tom slučaju ne bi stigla sve pokazati.


Nego, kako vam se sviđa odabrana desetorka???
Koji su vam favoriti?

Hvala Vam na čitanju :*



Broj komentara: 13:

  1. Ok,ok jesen je došla-barem tako kažu s obzirom da još uvijak ima kupača/plivača (u moru) nemam se namjeru tako lako pozdraviti sa ljetom tako da biram mat essenc za početak😙

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A čuj, da sam na moru i ja bih guštala u svim tim čarima :)
      Ovako, moram svoju pažnju preusmjeriti na nešto drugo... kestene, lišće... :)

      Izbriši
  2. Ok,ok jesen je došla-barem tako kažu s obzirom da još uvijak ima kupača/plivača (u moru) nemam se namjeru tako lako pozdraviti sa ljetom tako da biram mat essenc za početak😙

    OdgovoriIzbriši
  3. Svaka čast na izboru. Moram reći da mi se svi do jednog sviđaju, pogotovo China Glaze, Glam Polish i Misslyn.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, onda ćeš uživati u sljedećim tjednima kad ih počnem predstavljati ;)

      Izbriši
  4. Prvo ti moram pohvaliti slike, krasno si to složila, sve u jesenskom tonu :) Mogu misliti koliko ti je bilo teško izabrati ovih deset ljepotana! Najviše mi se sviđaju ovi najsvijetliji, i Avon mi izgleda prekrasno i jedva ga čekam vidjeti u akciji ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, stvarno se trudim oko fotografija!
      Gle, da imam manje lakova u kolekciji ne bi bilo teško izabrati deset bočica, no ovako... :P
      Avonac je krasan, i ja jedva čekam da ga prošetam :)

      Izbriši
  5. Lepa sezonska paleta. Jedva čekam da nam prikažeš Fires of Mordor. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ma da? Nikad ne bih pogodila da će ti on zapeti za oko :D

      Izbriši
  6. Odlicno izgledaju, prave jesenje boje. :D

    OdgovoriIzbriši
  7. jesen je definitivno moje doba :D
    dobra postava, veselim se pregledu :D

    OdgovoriIzbriši