subota, 1. kolovoza 2015.

Matching Manicures Sunday - Caviar Manicure



Danas u sklopu MMS zadatka ponovno radimo Caviar manikuru.

Moram priznati da sam se ovom zadatku jako veselila, no isto tako pomalo sam ga se pribojavala.

Naime, prošla Caviar manikura (klik ako Vas zanima!) mi je jedna od najdražih uopće i nekako sam imala osjećaj da ću što god da napravim napraviti lošije odnosno slabije...
A želja mi je da mi je svaka manikura bolja od prethodne!


Tako da sam dosta dugo razmišljala što bih mogla ovaj put smisliti, a rezultat je pred Vama :)




Evo što sam sve koristila:
Essence Better Than Gel Nails TS




Ukratko...
Prvo sam na palac, prosti prst i prstenjak nalakirala MOMENT Malva Pastel lak u dva sloja.
Zatim sam na kažiprst i mali prst nalakirala jedan sloj AVON Gel Finish u nijansi Purplicious.
Nakon što se Moment osušio, na njega sam pečatirala s Avoncem uzorak s Born Pretty Store pločice.
Nakon toga sam pečatirani uzorak prelakirala sa slojem nadlaka te kad je nadlak još bio mokar, na sredinu cvjetića stavljala po jednu caviar perlicu.
Nakon toga sam na kažiprst i mali prst stavila još jedan sloj Avonca te prst 'umočila' u posudicu s caviar perlicama.
Perlice sam malo prstima utisnula u lak i otresla višak.












I to je to :)

Iskreno, manikura mi je prekrasna, međutim još uvijek nisam sigurna da li je 'za stepenicu' bolja ili lošija od prethodne manikure...


Što Vi mislite?
Kako Vam se sviđa i jeste li već isprobale Caviar manikuru?


Naravno, nemojte propustite popratiti i ostale blogerice koje će se priključiti današnjem zadatku!


Hvala Vam na čitanju i ugodan Vam ostatak dana :*



Broj komentara: 27:

  1. Wow! Mislim da mi je ovo jedna od tvojih najljepših manikura do sad! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Priznajem da mi se za mrvicu vise ipak svidja prethodan. I ovaj manikir je savrsen al eto kad si spomenula prethodni moram da kazem da je vise po mom ukusu. :D Koliko dugo perlice mogu da izdrze na noktima? Jesi li preko njih stavila TS?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Perlice sam skinula isti dan jer me čekalo ribanje kupaone a to sigurno ne bi preživjele.
      Nadlak na kuglice ne stavljam iz razloga jer ih nadlak zna 'razmuljati'.

      Izbriši
  3. Stilski mi se ovaj manikir veoma sviđa

    OdgovoriIzbriši
  4. Ova manikura mi je ipak bolja Ovi pečatirani cvjetići su preslatki kao pravi vjesnici proljeća.
    Stvarno jako lijepo i kreativno napravljeno ma za sve pohvale.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ova manikura mi je ipak bolja Ovi pečatirani cvjetići su preslatki kao pravi vjesnici proljeća.
    Stvarno jako lijepo i kreativno napravljeno ma za sve pohvale.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ova mi se vise dopada od prethodne, boje su prelepo uklopljene. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Nemam riječi...ma jednostavno prelijepa manikura!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ooooo tvoje manikure me raskuće svaki put!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahaha, shvatiti ću to kao kompliment iako nisam baš shvatila ovo 'raskuće' :P

      Izbriši
  9. Ovo je toliko prelepo, da nemam reči. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ostala sam bez teksta kada sam vidjela kako je prekrasno! Nemam riječi... :)

    OdgovoriIzbriši
  11. manikure su ti odlične kao i uvijek, nema mjesta sumnji ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. prekrasna, i ne trebaš se bojati, zadatak ispunjen - ova je bolja od prethodne verzije, kompleksnija je :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da, i malo više vremena sam potrošila na nju :P

      Izbriši
  13. Prelepa je i definitivno bolja od prethodne :) <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlicna je! Izgleda profesionalno skroz, pogledala sam i prethodnu ali ova mi se sviđa ipak više, od boje do izvedbe :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti :)
      Meni su i dalje obje super, i ne mogu se odlučiti... :P

      Izbriši