petak, 31. srpnja 2015.

KIKO 497 Pearly Indian Violet



Kod mene je već tjedan dana, barem što se vremena tiče, prava jesen, tako da su i lakovi koje lakiram ovih dana nešto tamnijih i bogatijih tonova...

S obzirom da u nedjelju opet nosim jednu vedru i veselu manikuru, danas sam odlučila prošetati krasan KIKO lak u nijansi 497 Pearly Indian Violet.


Ovog sam Kikača izdvojila za proljetne favorite (klik), međutim ispalo je da vam ga nisam uspjela pokazati do kraja proljeća pa sad ispravljam taj propust :)




Što se samog laka tiče, on je odlično pigmentiran i poprilično je gust, međutim svakako vam preporučam da ga nanosite u dva sloja jer ima neku plavkastu bazu, pa ponekad rubovi nokta mogu izgledati 'praznjikavo' i ne nalakirano.
(Iskreno, ne znam kako da vam to bolje objasnim, no svakako stavite dva sloja!)
Ja osobno imam običaj lakirati i sam rub (vrh) nokta kako mi se ne bi brzo počeli ljuštiti, što s ovim lakom preporučam i vama!

Ono što vam također savjetujem je da OBAVEZNO stavite bazni lak, jer bi vam ovaj lak mogao obojati nokte u plavo.

Sušenje mu je solidno, tako da su mi dva sloja laka te jedan sloj Essence BTGN nadlaka bili suhi kroz 15 minuta.




Četkica mu je klasična za vjerujem sve KIKO lakove.
Srednje duga, srednje debela te ravno rezana.

Znači, ništa na što niste navikle...

KIKO lakovi dolaze u količini od 11 ml, a cijena im je oko 3 eura.
I da - najveća mana im je to što nisu dostupni za kupiti u Hrvatskoj.

Inače, za Kiko 497 kažu da je dupe za Chanel Taboo, koji mi je već jakooo dugo na WL, no još uvijek nije dospio u moju kolekciju.
S obzirom da sam poprilično sigurna da Chanel neće tako skoro biti moj, iskoristila sam priliku kad je moja draga Sonja išla u Italiju i 'naručila' ovog Kikača.





Iako nemam Taboo, uspjela sam od drage Vedrane nabaviti njegov swatch, a iz svoje kolekcije sam izvukla još neke slične lakove kako bih vam ih usporedila.

Uglavnom Taboo je u odnosu na KIKO lak hladnijeg tona, mrvicu više vuče na ljubičasto plavu boju, dok je KIKO toplije ljubičaste nijanse.
U Kozmu sam naletjela na Depend lak koji je u bočici gotovo istovjetan KIKO laku, međutim nešto je rjeđe teksture i za potpuno su mu prekrivanje potrebna čak tri sloja i on je za nijansu svjetliji od Kikača.
Tu je i jedan Nicole lak u nijansi 36, na prvu izgleda slično spomenutoj ekipi međutim i njemu trebaju tri sloja, a nalakiran već vuče na neku brončano smeđastu nijansu.













I to je to :)

Imam neki osjećaj da će mi s obzirom na boju, ovaj lak prilikom skidanja 'prekrasno' u plavo-zeleno obojati i ploču nokta i kutikulu i prste.
No, uz blazinicu, aceton te malo soda bikarbone, sve to ide dolje, tako da se ne zabrinjavam previše ;)


Kako vam se sviđa boja?
Jeste li već isprobale KIKO lakove, dojmovi?

Nadam se da je kod vas nešto ljepše vrijeme :)

Hvala Vam na čitanju :*


Broj komentara: 30:

  1. Ovo je najblepsi ikad Kiko lak. Imam ga i obozavaaam. I meni je Taboo bio na WL ali sam od tog odustala i kad sam shvatila da postoji ovaj Kiko kupila sam ga prilikom jednog puta u Italiju. Savrsen je. Btw fotke su ti predobre!

    OdgovoriIzbriši
  2. I have it too and I love it very much <3 :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uuuu jako zanimljiva boja...
    voljela bih čitati tvoj post o tome kako čistiš kutikulu nokta kad negdje zamrljaš jer su ti nokti uvijek savršeni.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Smislit ću neki slikovni tutorial, samo moram onda husbanda angažirati za fotosession :)
      Hvala ti :*

      Izbriši
    2. Eeeee to te ja pitam...
      Husband se ionako već dokazao kao vrsni fotograf

      Izbriši
    3. Lako njemu fotkati kad ja namjestim kadar, objasnim mu što hoću i podesim mu funkcije :P

      Izbriši
  4. Joooj,kak je lijepi lak! Šteta što ih nema za kupiti kod nas...Moram zamoliti šeficu da u idućem posjetu Italiji i meni kupi nekoliko lakova,samo moram još odabrati koje bih voljela nositi! Naravno ovaj bih itekako voljela imati!

    OdgovoriIzbriši
  5. Jao predivan je. Stvarno svaki lak divno predstaviš. :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovako moćnu nijansu laka stvarno dugo nisam vidjela.. prekrasan je! Meni je ovaj lak puno ljepši od Chanelovog. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. prekrasan je *.*
    ne smijem niti reći koliko ga dugo imam jer ga još nisam stigla pošteno pronosati :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Srami se!!!
      Iako bila sam uvjerena da sam ga i kod tebe vidjela...

      Izbriši
  8. Super super. Manikure su suoer. Ali ja uvijek mucim muku sa susenjem laka, kako tebi uvijek se ovako super osusi i jos dva sloja ? . ja uvijek jednim i to jedva a za dva nikad mi se valjd ne osusi :( . jel postojiii tajna ? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Brzosušeči nadlak!
      Ja na sve manikure stavljam nadlak, makar i bez njega mi se lakovi relativno brzo suše...

      Izbriši