utorak, 7. travnja 2015.

A England Briar Rose (B-Day Manicure)

 


Svake godine se za rođendan počastim nekim malo skupljim lakom, pa ni ovaj nije izuzetak :)

Ako se sjećate (a vjerujem da se ne sjećate, pa ću vas ja podsjetiti :)), za prošli sam se počastila s dvije Zoyice - Blaze i Payton.

Ove godine je odluka pala na A England Briar Rose i Dance Legend Top Sahara - sand effect top coat.


A England Briar Rose sam početkom godine svrstala na WL za ovu godinu, pa mi je baš drago da sam s liste 'skinula' barem jedan lak :)






Briar Rose je dio A England Burne-Jones Dream kolekcije koja se sastoji od pet krasnih lakova.
Osim ovog mog, tu su još Briarwood, Fated Prince, Rose Bower i Sleeping Palace.

(Ne trebam pisati da želim još barem 2-3, zar ne?)

Lakovi dolaze u količini od 11 ml, a cijena im je 9,40 Eura.




Četkica im je malo duža, srednje gusta i ravno rezana.

A England lakovi su iznenađujuće odlično pigmentirani, prekrivaju već u jednom sloju, iako ja uvijek stavljam dva.

S obzirom da je riječ o hollo laku, iskustvo me naučilo da ga je najbolje lakirati direktno na goli nokat (inače koristim bazni lak) jer je puno jednostavnija i lakša aplikacija.
Naime ako ga lakirate na bazni lak onda se prvi sloj zna nekako čudno razvlačiti i ne prekriva ravnomjerno - iako se s drugim slojem sve dovede u red.

Uglavnom, na noktima imam dva sloja Briar Rosea te jedan sloj Essence BTGN nadlaka.
















I to bi bilo to :)

Znam da je malo čudno što sama sebe častim za rođendan, no stvar je u tome što me osim pokoje drage blogerice s lakom neće iznenaditi nitko od bližnjih...

Ne moram vam pisati koliko sam oduševljena ovim lakom, zar ne???

Kako se vama sviđa?
Imate li već koji A England lak u svojoj kolekciji?


Hvala vam na čitanju :*


Mala Palčica
(Od danas službeno tridesetčetverogodišnjakinja! :)


Broj komentara: 14:

  1. Fantastican ulov - duple cestitke draga tridesetcetverogodisnjakinjo! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Fantastican ulov - duple cestitke draga tridesetcetverogodisnjakinjo! :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Sretan rodendan ;) Prekrasan je lak *.* Ja imam Saint George, isto je divota od laka :D

    OdgovoriIzbriši
  4. krasan lak :D
    same najbolje znamo gdje nas srce vuče, zar ne ;)
    sretan ti rođendan, draga moja :*

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si se i sasvim zasluženo počastila.
    Ja se od svih tih Burne-Jones Engleza ne bih mogla odlučiti samo za jedan. Ovaj je prekrasan, ali i ostali su divni.

    OdgovoriIzbriši
  6. Sretan rođendan i osim zdravlja i sreće želim ti mirnu ruku i još puuuno lijepih manikura 😙

    OdgovoriIzbriši
  7. Sretan rođendan i osim zdravlja i sreće želim ti mirnu ruku i još puuuno lijepih manikura 😙

    OdgovoriIzbriši
  8. Srecan rodjendan! =^.^= Da nastavis da nam blogujes i donosis jos mnogo lepih manikira kao i do sada. <3 Sto se laka tice neka si se pocastila, zasluzila si :D Prelep je :3

    OdgovoriIzbriši
  9. Sretan rođendan! Predivna mi je ovaj lakić :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Srecan rodjendan! :-) Obozavam a-england lakove, ovaj je prekrasan i super ti stoji! :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. Ja se redovito častim za rođendan a nekad i ako mi je dan bio naporan pa si umislim da sam zaslužila nešto hahahahha :D
    Svaki put kad vidim A England mi se diže kosa na glavi kao anglistu jer taj član tu nikako ne ide hahahahhaha :D

    Sretan ti rođendan, da nas svake godine počastiš ovako lijepom manikurom :))

    OdgovoriIzbriši
  12. odličan rođ ulov. ja imam baš gomilu a england, jedan su mi od omiljenijih brendova

    OdgovoriIzbriši